historie rysunkowe

historie rysunkowe

Tomasz Ryszczyński. Poznanianin, rocznik 1980. Absolwent Wydziału Architektury Wnętrz i Wzornictwa Przemysłowego poznańskiej Akademii Sztuk Pięknych (dyplom magisterski w zakresie projektowania wnętrz w pracowni prof. Piotra Tetlaka oraz projektowania graficznego w pracowni prof. Grzegorza Nowickiego, 2004). Od 2012 asystent w Pracowni Scenografii II, a od 2016 (po obronie pracy doktorskiej pod kierunkiem prof. Bohdana Cieślaka), adiunkt w Pracowni Architektury Widowiska na Wydziale Architektury Wnętrz i Scenografii macierzystej uczelni.
Aktywny twórczo poza uczelnią, ma na swoim koncie wiele realizacji: Sabotage, animacja dla TVP Kultura, 2010; Pejzaż akustyczny Zamku, reż. Teresa Nowak, 2011; Imperium Dobrawa – chrzest, reż. P. Prasnowski, 2014; 50 plus nieskończoność, reż. Ewa Wycichowska, 2016; Seasons, reż. Ran Arthur Braun, Birgitta Festival, Talin, Estonia, 2017; Antygona w Nowym Jorku, reż. Andrzej Szczytko, Festiwal 4 Kultur w Łodzi, 2017; Fioletowa krowa, reż. Janusz Stolarski, CK Zamek w Poznaniu, 2018; Pomiędzy, reż. Janusz Stolarski, Teatralny Golęcin, Poznań, 2018; Sami,reż. Paweł Wolak i Katarzyna Dworak-Wolak (PiK), Teatr im. J. Osterwy w Gorzowie Wielkopolskim, 2019.

 

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Zamknij